Monday!

Hellu bloggen,

hej idag va det vanlig skola, de va kul :) Sen gick jag o träffade Gabby och Daniella en kort stund, sen efter att jag och Assi gick på en pilates sak tyckte jag att de va kul så jag köpte två pilates dvd saker :P.
Men nu ska jag nog fixa mig lite sen kanske jag drar ut<3

                     Cookie
Pilates: Åhlens
Pilates 2: Åhlens

                     Dagens outfitt
              
Jeans: Cheap Monday                                                                      
Linne: H&M
tröja: American Eagle
Armband: Rosa peace



Kommentarer
Postat av: Martin leffelaander

Hahahaha tänk att jag har hittat till din blogg, din lilla bratflicka :D

2009-03-20 @ 22:40:04
Postat av: Anonym

hahahahaha

2009-03-22 @ 10:40:21
URL: http://sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0