...

Förlåt att jag inte har skrivit på länge.
Men idag hade jag utvecklings samtal gick faktiskt bra :). Sen träffade jag Ida och vi skulle kolla för prao men inget vidare kan jag säga :/. Men sen kom jag på att jag och Ida kanske ska till TURKIET och prao gud va kul det skulle va om vi kunde fixa det <3

Igår va jag i stan med Ida och ja köpte Escadas parfym " moon sparkle " ja har haft den parfymen förut men de ska ju sluta sälja den så man måste passa på och köpa den nu när den finns. 

Åhlens city: 360 kr
 
Men idag kom jag hem och gjorde ett litet gulligt halsband <3

Enkelt men snyggt 

Kommentarer
Postat av: Suzanna

Ja du förstår väl att jag älskar halsbandet;)

<3

2009-03-15 @ 22:45:50
URL: http://woodstocksixtynine.blogg.se/
Postat av: Anonym

good:D

2009-03-15 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0