Jimmy Choo och Inbjudan till Village modevisning

I lördags köpte jag Jimmy Choo For H&M väska, den här hur sött som helst! Och det är ju inne med zebra mönster så why not! =) Men sen tänker jag kommer jag verkligen att använda den.....
Visst är den fin?
Sen juste jag ska gå på SEX AND THE CITY FASHION PARTY! Som är på Village på torsdag, det ska vara en modevisning med Tom Ford, det ska bli jätte roligt ( UNDRA VAD JAG SKA HA PÅ MIG ).
Pappa fick inbjudningen på sin mail, så printade ut den snabbt! Ohh de ska bli så kul.

Kommentarer
Postat av: M A X I N E

Oooh den var jätte söt ju!

Fast du har rätt, den är väldigt dyr om den kostar 800 kr plus att hur ofta kommer du använda den? Den passar ju inte till ALLT. Mycke kanske, men inte till allt. Om jag var du skulle jag nog lämna tillbaka de och köpa skorna istället. <3

2009-11-16 @ 19:53:50
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: sara

aaa jag vet men tror det ska bli så :)

2009-11-16 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0